Proiect POCU

,,Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunitatii marginalizate Tirnava"

INVITAȚIE DE PARTICIPARE 

1. LICEUL TEHNOLOGIC STANESCU VALERIAN TIRNAVA, partener în cadrul proiectului cu titlul: ,, Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunității marginalizate Tirnava - Cod SMIS 114591'', proiect finanțat prin Programul Operațional Capital Uman, Axa prioritară - Incluziunea socială și combaterea sărăciei, în calitate de achizitor, cu sediul în Adresă: loc. Târnava, str. Mărului, județul Sibiu, cod poștal 557275, telefon /fax 0269858145, 0740233340, mail: scoala_tarnava@yahoo.com , vă invită să depuneți oferta și documentele de elilgibilitate pentru achiziția de " "Servicii organizare si desfășurare pachet excursii copii" si "Servicii organizare si desfășurare tabere tematice de dezvoltare personala"".

2. Obiectul contractului de achiziție publica îl constituie :

- Servicii organizare si desfășurare pachet excursii copii respectiv asigurare transport pentru un număr de 264 de persoane (40 elevi + 4 cadre didactice însoțitoare - total 44 persoane x 6 serii excursii = 264 persoane), în cadrul activității A1 - SA 1.2. Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a scolii ACTIUNEA 1.2.2. Furnizarea serviciilor educaționale copiilor aflați in situație de marginalizare, respectiv: servicii de tip Scoală după Scoală, biblioteca pentru toți, ateliere cu părinții, ateliere tematice, educație antreprenoriala / financiara; 6 excursii in Romania, 3 Tabere tematice;

- Servicii organizare si desfășurare tabere tematice de dezvoltare personala, respectiv asigura servicii de transport, cazare și masă pe durata 6 zile (5 nopți) pentru 20 de elevi și 2 cadre didactice însoțitoare pentru fiecare din cele 3 serii de tabără, în cadrul activității A1 - SA 1.2. Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a scolii ACTIUNEA 1.2.2. Furnizarea serviciilor educaționale copiilor aflați in situație de marginalizare, respectiv: servicii de tip Scoală după Scoală, biblioteca pentru toți, ateliere cu părinții, ateliere tematice, educație antreprenoriala / financiara; 6 excursii in Romania, 3 Tabere tematice;

Serviciile de organizare si desfășurare pachet excursii copii si Serviciile de organizare si desfășurare tabere tematice de dezvoltare personala vor fi prestate în baza graficului de prestare stabilit de către Achizitor și care va fi pus la dispoziția prestatorului după semnarea contractului de servicii.

Aceste achiziții de Servicii de organizare si desfășurare pachet excursii copii si Servicii de organizare si desfășurare tabere tematice de dezvoltare personala este necesară în vederea realizării activităţilor proiectului.

3. Procedura aplicată pentru atribuirea contractului de achiziție publică: Procedură internă proprie pentru servicii prevăzute in Anexa 2 din Legea nr. 98/2016.

4. Sursa de finanțare a contractului de servicii care urmează să fie atribuit: Programul Operațional Capital Uman 2014-2020

5. Cod CPV : Aşa cum rezultă din Regulamentul (CE) NR.213/2008 AL COMISIEI din 28 noiembrie 2007 achiziția se încadrează la următorul Cod CPV - 63511000-4 Organizare de voiajuri cu servicii complete

6. Valoare estimata: 76.955,16 leifără TVA

7. Condiții de participare: conform documentației de atribuire

8. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile

9. Durata contractului: de la data semnării contractului dar nu mai mult de data de 18.02.2021.

10. Criteriul care va fi utilizat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut

11. Data limită pentru depunerea ofertelor: 11.11.2019, ora 15.00

12. Condiții de obținere a documentației de atribuire: pe bază de solicitare scrisă, de la sediul autorității contractante sau de la pagina web : https://ltsv-tirnava.webnode.ro .

13. Prezentarea ofertei: Ofertanții interesați de procedura de achiziție își vor depune ofertele în plic închis, la secretariatul Autoritatii Contractante din Tarnava, str. Marului, nr. 2, județul Sibiu, cod poștal 557275, pana la data de 11.11.2019, ora 15.00

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la sediul Autoritatii Contractante sau la telefon/fax 0269858145, 0740233340, persoană de contact - Pop Corbea Ioan-Director, e-mail scoala_tarnava@yahoo.com.

Aprobat

Pop Corbea Ioan

Data 29.10.2019.

ANUNŢ 

1687/16.09.2019

LICEUL TEHNOLOGIC STĂNESCU VALERIAN TÎRNAVA

Anunță

PROFESOR 1 post - 4 ore ZILNIC

EDUCATOR 1 post - 4 ORE ZILNIC în cadrul proiectului POCU

" Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava", cod SMIS 114591

La concursul organizat poate participa orice persoană care îndeplinește condițiile generale și condițiile specifice stabilite pentru ocuparea respectivei funcții contractuale.

Personalul trebuie să îndeplinească condițiile de studii cerute pentru postul ocupat. Posturile sunt pe perioadă determinată, în intervalul octombrie 2019 - februarie 2021, patru ore zilnic.

Condițiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 3 din Anexa 1 la H.G nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condiții specifice pentru participare la concurs:

1. Profesor 1 post

Codul ocupaţiei: 233002 profesor in invatamantul gimnazial

Atribuţii:

- Sprijina implementarea planului de intervenţie realizat de consilierii scolari prin activitatea concreta de lucru cu copiii;

- Asigura preluarea copiilor selectaţi în grupul ţinta si supervizeaza implicarea lor în diferitele activitaţi ale proiectului A.1.2;

- Pregateste materialele educative si de lucru pentru organizarea servicii de tip Scoala dupa scoala, biblioteca pentru toti, ateliere cu parintii, ateliere tematice si raspunde de buna desfasurare a acestora;

- Asigura si raspunde de furnizarea serviciilor educationale copiilor aflati in situatie de marginalizare, respectiv: servicii de tip After school, biblioteca pentru toti, ateliere cu parintii, ateliere tematice asa cum sunt ele descrise în A.1.2.;

- Asigura, împreuna cu echipa de experţi conceptualizarea activitaţilor privind excursiile si taberele tematice;

- Însoţesc grupurile de copii în excursiile si taberele tematice organizate prin proiect, sprijina si

îndruma copiii în cadrul acestor evenimente si se asigura de buna desfasurare a activitaţii de informare si învaţare;

- Realizeaza comunicarea permanenta cu parinţii / reprezentanţii legali ai copiilor în vederea asigurarii unei bune implementari a activitaţilor si pentru a cointeresa implicarea acestora în activitaţi;

- Participa la evenimentele organizate în cadrul proiectului;

- Participa la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului si elaboreaza rapoartele proprii de activitate.

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată Studii superioare de lunga durata - 0 ani

Experienţă solicitată Experienţa în activitaţi educative adresate copiilor - 3 ani

Experienţa didactica; experienţa în psihopedagogie - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate

Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Spirit de comunicare adecvat

Capacitatea de a lucra în echipa

Curriculum vitae

2. Educatoare 1 post

Codul ocupaţiei: 234202 educatoare

Atribuţii:

- Colaboreaza în strânsa legatura cu consilierii scolari pentru a implementa recomandarile acestora în activitatea A.1.1.

- Participa la evenimentele organziate în cadrul proiectului;

- Participa la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului si eleboreaza rapoartele proprii de activitate.

- Preaia persoanele din GT care au beneficiat de informare si consiliere scolara în activităţile

privind atelierele de dezvoltare parentala;

- Asigura selecţia copiilor pentru a fi implicaţi în acţiunile A.1.1.;

- Pregateste materialele educative si de lucru pentru organizarea Gradinitelor estivale si raspunde de buna desfasurare a acestora;

- Asigura conceptualizarea modului de implementare a atelierelor de dezvoltare parentala si a

Gradiniţelor estivale în colaborare cu echipa proiectului;

- Supravegheaza, îndruma si sprijina copii ce participa la activitaţile A.1.1;

- Asigura implementarea activitaţilor si buna desfasurare a acestora în cadrul Gradiniţelor estivale;

- Asigura comunicarea cu parinţii / reprezentanţii legali ai copiilor în vederea asigurarii unei bune implementari a activitaţilor si pentru a cointeresa implicarea acestora în activitaţi;

- Elaboreaza rapoartarile privind derularea activitaţilor în care participa;

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată superioare - durata - 0 ani

Experienţă solicitată Educatoare - 3 ani

Experienţa cu activitaţi pedagogice în lucrul cu copii - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate

Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Curriculum vitae

Etapele concursului:

1) selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins)

2) interviul

Selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins )

- Candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant, la sediul Liceului din Tîrnava, str. Mărului, nr.2, între orele 8-12.

- Dosarele vor fi înregistrate în registrul general de intrare - ieșire a documentelor, după care se predau comisiei de concurs, pentru verificare și validare;

- Dosarul va conține în mod obligatoriu:

1. cererea;

2. copia actului de identitate;

3. copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

4. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor postului scos la concurs;

5. declaratie pe proprie răspundere că nu a fost condamnat penal;

6. adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau copia după fișă de aptitudini eliberat de Medicul de medicina muncii;

7. declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică;

8. curriculum vitae din care sa rezulte activitatea desfasurata, experienta in proiecte POCU.

Verificarea și validarea dosarelor se va face în data de 30 septembrie 2019, între orele 10 - 11.

După verificarea dosarelor, secretarul comisiei va întocmi un proces verbal în care menționează dacă dosarele cuprind toate documentele solicitate prin anunț. Dosarele vor fi evaluate cu "respins" sau "admis";

Dosarele incomplete vor fi respinse;

Rezultatul evaluarii dosarelor va fi publicat la avizierul și pe site-ul institutiei, în data de 30 septembrie, după finalizarea evaluării dosarelor.

După afișarea rezultatelor obținute la proba de evaluare a dosarelor, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului.

Interviul

Interviul va avea loc în data de 30 septembrie, la sediul liceului, după un orar afișat ulterior; pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte;

Notarea interviului, se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei precedente.

Proba de interviu nu se poate contesta.

După finalizarea fiecărei probe se va încheia câte un proces-verbal.

Rezultatele finale ale concursului se consemnează în raportul final al concursului. Candidații declarați admiși vor începe activitatea în cadrul proiectului în ziua următoare în care a fost aprobat notificarea/actul adițional, după caz.

Bibliografie interviu

o Băban, A. (2001) - Consiliere educațională. Ed. Imprimeria Ardealul, Cluj Napoca

o Bunescu, Gh., Alecu, G., Badea, D. (1997) - Educația părinților - strategii și programe, Ed. Didactică și Pedagogică, București

o Șchiopu, U., Verza, E. (1997) - Psihologia vârstelor. Ciclurile vieții. Ed. Didactică si

Pedagogică, București

o Legea nr. 116 / 15.03.2002 - privind prevenirea și combaterea marginalizării sociale

o Ghidul - Condiții Generale, POCU 2014-2020

o Ghidul solicitantului - condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul proiectului

o Manualul beneficiarului - POCU 2014-2020, Axele Prioritare 1-6

Director,

Pop Corbea-Ioan

ANUNŢ OCUPARE POSTURI VACANTE - PARTENER PRIMĂRIA TÂRNAVA -  ÎN CADRUL PROIECTULUI ,,Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunitatii marginalizate Tirnava"

Activităţi din cadrul proiectului - luna mai, 2019

Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a şcolii

Activităţi din cadrul proiectului - mai, 2019
Sprijin pentru creșterea accesului și participării școlare



Activităţi din cadrul proiectului - luna aprilie, 2019

Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a şcolii

Activităţi din cadrul proiectului - aprilie, 2019

Sprijin pentru creșterea accesului și participării școlare

Activităţi din cadrul proiectului - luna martie, 2019

Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a şcolii

Activităţi din cadrul proiectului - martie, 2019

Sprijin pentru creșterea accesului și participării școlare

ANUNŢ ANGAJARE

LICEUL TEHNOLOGIC STĂNESCU VALERIAN TÎRNAVA

Anunță

EDUCATOR 1 post - 4 ORE ZILNIC în cadrul proiectului POCU

" Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava", cod SMIS 114591

La concursul organizat poate participa orice persoană care îndeplinește condițiile generale și condițiile specifice stabilite pentru ocuparea respectivei funcții contractuale.

Personalul trebuie să îndeplinească condițiile de studii cerute pentru postul ocupat. Posturile sunt pe perioadă determinată, în intervalul martie 2019 - februarie 2021, patru ore zilnic.

Condițiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 3 din Anexa 1 la H.G nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condiții specifice pentru participare la concurs:

1. Educatoare 1 post

Codul ocupaţiei: 234202 educatoare

Atribuţii:

- Colaboreaza în strânsa legatura cu consilierii scolari pentru a implementa recomandarile acestora în activitatea A.1.1.

- Participa la evenimentele organziate în cadrul proiectului;

- Participa la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului si eleboreaza rapoartele proprii de activitate.

- Preaia persoanele din GT care au beneficiat de informare si consiliere scolara în activităţile

privind atelierele de dezvoltare parentala;

- Asigura selecţia copiilor pentru a fi implicaţi în acţiunile A.1.1.;

- Pregateste materialele educative si de lucru pentru organizarea Gradinitelor estivale si raspunde de buna desfasurare a acestora;

- Asigura conceptualizarea modului de implementare a atelierelor de dezvoltare parentala si a

Gradiniţelor estivale în colaborare cu echipa proiectului;

- Supravegheaza, îndruma si sprijina copii ce participa la activitaţile A.1.1;

- Asigura implementarea activitaţilor si buna desfasurare a acestora în cadrul Gradiniţelor estivale;

- Asigura comunicarea cu parinţii / reprezentanţii legali ai copiilor în vederea asigurarii unei bune implementari a activitaţilor si pentru a cointeresa implicarea acestora în activitaţi;

- Elaboreaza rapoartarile privind derularea activitaţilor în care participa;

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată Studii superioare de lunga durata - 0 ani

Experienţă solicitată Educatoare - 3 ani

Experienţa cu activitaţi pedagogice în lucrul cu copii - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate

Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Curriculum vitae

Etapele concursului:

1) selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins)

2) interviul

Selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins )

- Candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant, la sediul Liceului din Tîrnava, str. Mărului, nr.2, între orele 8-12.

- Dosarele vor fi înregistrate în registrul general de intrare - ieșire a documentelor, după care se predau comisiei de concurs, pentru verificare și validare;

- Dosarul va conține în mod obligatoriu:

1. cererea;

2. copia actului de identitate;

3. copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

4. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor postului scos la concurs;

5. declaratie pe proprie răspundere că nu a fost condamnat penal;

6. adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau copia după fișă de aptitudini eliberat de Medicul de medicina muncii;

7. declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică;

8. curriculum vitae din care sa rezulte activitatea desfasurata, experienta in proiecte POCU.

Verificarea și validarea dosarelor se va face în data de 10 aprilie 2019, între orele 10 - 11.

După verificarea dosarelor, secretarul comisiei va întocmi un proces verbal în care menționează dacă dosarele cuprind toate documentele solicitate prin anunț. Dosarele vor fi evaluate cu "respins" sau "admis";

Dosarele incomplete vor fi respinse;

Rezultatul evaluarii dosarelor va fi publicat la avizierul și pe site-ul institutiei, în data de 10 aprilie, după finalizarea evaluării dosarelor.

După afișarea rezultatelor obținute la proba de evaluare a dosarelor, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului.

Interviul

Interviul va avea loc în data de 11 aprilie, la sediul liceului, după un orar afișat ulterior; pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte;

Notarea interviului, se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei precedente.

Proba de interviu nu se poate contesta.

După finalizarea fiecărei probe se va încheia câte un proces-verbal.

Rezultatele finale ale concursului se consemnează în raportul final al concursului. Candidații declarați admiși vor începe activitatea în cadrul proiectului în ziua următoare în care a fost aprobat notificarea/actul adițional, după caz.

Bibliografie interviu

o Băban, A. (2001) - Consiliere educațională. Ed. Imprimeria Ardealul, Cluj Napoca

o Bunescu, Gh., Alecu, G., Badea, D. (1997) - Educația părinților - strategii și programe, Ed. Didactică și Pedagogică, București

o Șchiopu, U., Verza, E. (1997) - Psihologia vârstelor. Ciclurile vieții. Ed. Didactică si

Pedagogică, București

o Legea nr. 116 / 15.03.2002 - privind prevenirea și combaterea marginalizării sociale

o Ghidul - Condiții Generale, POCU 2014-2020

o Ghidul solicitantului - condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul proiectului

o Manualul beneficiarului - POCU 2014-2020, Axele Prioritare 1-6

Director,

Pop Corbea-Ioan

Activităţi din cadrul proiectului - februarie, 2019

Sprijin pentru creșterea accesului și participării școlare

Activităţi din cadrul proiectului - februarie, 2019

Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a şcolii

Activităţi din cadrul proiectului -  2018


ANUNȚ DE ACHIZITIE

SERVICII DE CATERING

LICEUL TEHNOLOGIC STANESCU VALERIAN TÎRNAVA. în cadrul proiectului " ,, Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunității marginalizate Tirnava - Cod SMIS 114591''contract POCU/138/4/1/114591 finanțat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014 - 2020, Axa prioritară 4 - Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Obiectiv specific 4.1. - Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitățile marginalizate în care există populație aparținând comunității rome, prin implementarea de măsuri integrate - organizează procedura de atribuire (anexa 2 leg. 98/2016) pentru achiziția de servicii de catering în localitatea TÎRNAVA, județul Sibiu.

Data limită de depunere a ofertelor 24.09.2018, ora 13.

Ofertele se vor depune la sediul liceului din Tirnava, str. Marului, nr.2., jud. Sibiu., cod postal 557275. Informații suplimentare: tel.0740233340

ANUNȚ DE ACHIZITIE

SERVICII DE CATERING

LICEUL TEHNOLOGIC STANESCU VALERIAN TÎRNAVA. în cadrul proiectului " ,, Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunității marginalizate Tirnava - Cod SMIS 114591''contract POCU/138/4/1/114591 finanțat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014 - 2020, Axa prioritară 4 - Incluziunea socială și combaterea sărăciei, Obiectiv specific 4.1. - Reducerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială din comunitățile marginalizate în care există populație aparținând comunității rome, prin implementarea de măsuri integrate - organizează procedura de atribuire (anexa 2 leg. 98/2016) pentru achiziția de servicii de catering în localitatea TÎRNAVA, județul Sibiu.

Data limită de depunere a ofertelor: 18.08.2018, ora 13.

Ofertele se vor depune la sediul liceului din Tirnava, str. Marului.,nr.2., jud. Sibiu., cod postal 557275. Informații suplimentare: tel.0740233340.

Documentatia specifica

https://drive.google.com/open?id=1ZFFoQDo__H3IKOc7Laor5kDH7MuCMBSt



În data de 16.02.2018 a fost semnat contractul de finantare POCU 138/4/1/114591, cod SMIS 114591, titlul proiectului: ,,Un parteneriat pentru incluziunea economico-sociala a comunitatii marginalizate Tirnava", beneficiar Fundația Centrul European de Integrare a Romilor, în calitate de lider de proiect, în parteneriat cu Comuna Tirnava, Liceul Tehnologic Stanescu Valerian Tîrnava, UAT Județul Sibu, CIT-IRECSON Centrul de Informare Tehnologica SRL și Social COM S.R.L.. Data finalizării proiectului este 18.02.2021.

Valoarea totală a proiectului: 15.047.569,18 lei, din care 12.598.383,14 lei finanțare nerambursabilă din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 - 2020, 2.100.854,21 lei finanțare nerambursabilă din buget naţional și 348.331,83 contribuție proprie lider și parteneri.

Obiectivul general al proiectului: creșterea gradului de incluziune a membrilor comunității marginalizate care include populație de etnie roma, prin măsuri integrate de ocupare, locuire, educație, formare profesională, sănătate și asistență socială în scopul reducerii fenomenului de sărăcie generalizată.

Rezultate așteptate: 50 de copii sprijiniți și 30 de părinți informați și consiliați pe probleme legate de dezvoltarea și educarea părinților, 150 de copii beneficiari de servicii de consiliere și orientare școlară, 150 de copii beneficiari de servicii educaționale și 50 de părinți implicați în activități educaționale, 300 de persoane de etnie roma implicate în măsuri active în vederea stimulării și asigurării ocupării pe piața muncii, 300 de persoane de etnie roma informate și consiliate în carieră, 250 de persoane mediate pentru asigurarea angajabilității, 70 de persoane de etnie roma integrate pe piaţa muncii și pentru care se vor subvenţiona locurile de muncă, 100 de persoane formate competente antreprenoriale, 100 de persoane participante la sesiunile de mentorat, 15 câștigători desemnați și 15 afaceri subvenționate, funcționale și sustenabile, 30 de locuri de muncă create, un Centru Comunitar de Incluziunea Socială înființat, 570 de persoane selectate și înscrise în grupul țintă, 30 de persoane vârstnice sprijinite prin servicii sociale integrate, 200 copii și 370 de adulți beneficiari de un pachet integrat de servicii sociale, 200 de persoane beneficiare de servicii socio-medicale de prevenție, 10 locuințe consolidate și refăcute, 120 de persoane consiliate d.p.d.v. juridic, 570 de persoane de etnie roma implicate activ în viata comunitară, un parteneriat comunitar și parteneriate bilaterale cu actori instituționali relevanți realizate, 80 de tineri de etnie roma conştientizaţi cu privire la problematica drepturilor omului și luptei împotriva discriminării.

Proiect cofinanțat din Fondul Social European

prin Programul Operațional Capital Uman 2014 - 2020


LICEUL TEHNOLOGIC STĂNESCU VALERIAN TÎRNAVA

Anunță

SCOATEREA LA CONCURS a posturilor de CONSILIER SCOLAR - 4  ORE ZILNIC, 

EDUCATOR 2 posturi - 4 ORE ZILNIC şi 

PROFESOR 2 posturi - 4 ORE ZILNIC în cadrul proiectului POCU

" Un parteneriat pentru incluziunea economico-socială a comunităţii marginalizate Tîrnava", cod SMIS 114591

La concursul organizat poate participa orice persoană care îndeplinește condițiile generale și condițiile specifice stabilite pentru ocuparea respectivei funcții contractuale.

Personalul trebuie să îndeplinească condițiile de studii cerute pentru postul ocupat. Posturile sunt pe perioadă determinată, în intervalul august 2018 - februarie 2021, patru ore zilnic.

Condițiile generale de participare sunt cele prevazute de art. 3 din Anexa 1 la H.G nr.286/2011 pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare.

Condiții specifice pentru participare la concurs:

1. Consilier scolar

Codul ocupatiei: 235903 consilier scolar

Atributii:

- Asigură o permanent comunicare cu părinţii copiilor, organizând şi derulând ateliere de educaţie parentală;

- Participă la evenimentele organizate în cadrul proiectului;

- Participă la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului şi elaborează rapoartele proprii de activitate.

- Asigură servicii de consiliere şi orientare şcolară copiilor selectaţi pentru a fi grup ţintă şi organizează şi gestionează dosarul de intervenţie al fiecărui copil;

- Asigură o permanent comunicare cu părinţii copiilor, organizând şi derulând ateliere de educaţie parentală;

- Participă la evenimentele organizate în cadrul proiectului;

- Participă la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului şi elaborează rapoartele proprii de activitate.

- Asigură servicii de consiliere şi orientare şcolară copiilor selectaţi pentru a fi grup ţintă şi organizează şi gestionează dosarul de intervenţie al fiecărui copil;

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată Studii superioare de lunga durata - 0 ani

Experienţă solicitată Experienţă în activităţi educative adresate copiilor - 3 ani

Experienţă didactică; experienţă în psihopedagogie; experienţă în asigurarea de servicii de consiliere şi orientare şcolară - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislaţia relevanta de specialitate Competente in domeniu psihosocial Competente educative Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Curriculum vitae

2. Educatoare 2 posturi

Codul ocupaţiei: 234202 educatoare

Atribuţii:

- Colaboreaza în strânsa legatura cu consilierii scolari pentru a implementa recomandarile acestora în activitatea A.1.1.

- Participa la evenimentele organziate în cadrul proiectului;

- Participa la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului si eleboreaza rapoartele proprii de activitate.

- Preaia persoanele din GT care au beneficiat de informare si consiliere scolara în activităţile

privind atelierele de dezvoltare parentala;

- Asigura selecţia copiilor pentru a fi implicaţi în acţiunile A.1.1.;

- Pregateste materialele educative si de lucru pentru organizarea Gradinitelor estivale si raspunde de buna desfasurare a acestora;

- Asigura conceptualizarea modului de implementare a atelierelor de dezvoltare parentala si a

Gradiniţelor estivale în colaborare cu echipa proiectului;

- Supravegheaza, îndruma si sprijina copii ce participa la activitaţile A.1.1;

- Asigura implementarea activitaţilor si buna desfasurare a acestora în cadrul Gradiniţelor estivale;

- Asigura comunicarea cu parinţii / reprezentanţii legali ai copiilor în vederea asigurarii unei bune implementari a activitaţilor si pentru a cointeresa implicarea acestora în activitaţi;

- Elaboreaza rapoartarile privind derularea activitaţilor în care participa;

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată Studii superioare de lunga durata - 0 ani

Experienţă solicitată Educatoare - 3 ani

Experienţa cu activitaţi pedagogice în lucrul cu copii - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate

Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Curriculum vitae

3. Profesor 2 posturi

Codul ocupaţiei: 233002 profesor in invatamantul gimnazial

Atribuţii:

- Sprijina implementarea planului de intervenţie realizat de consilierii scolari prin activitatea concreta de lucru cu copiii;

- Asigura preluarea copiilor selectaţi în grupul ţinta si supervizeaza implicarea lor în diferitele activitaţi ale proiectului A.1.2;

- Pregateste materialele educative si de lucru pentru organizarea servicii de tip Scoala dupa scoala, biblioteca pentru toti, ateliere cu parintii, ateliere tematice si raspunde de buna desfasurare a acestora;

- Asigura si raspunde de furnizarea serviciilor educationale copiilor aflati in situatie de marginalizare, respectiv: servicii de tip After school, biblioteca pentru toti, ateliere cu parintii, ateliere tematice asa cum sunt ele descrise în A.1.2.;

- Asigura, împreuna cu echipa de experţi conceptualizarea activitaţilor privind excursiile si taberele tematice;

- Însoţesc grupurile de copii în excursiile si taberele tematice organizate prin proiect, sprijina si

îndruma copiii în cadrul acestor evenimente si se asigura de buna desfasurare a activitaţii de informare si învaţare;

- Realizeaza comunicarea permanenta cu parinţii / reprezentanţii legali ai copiilor în vederea asigurarii unei bune implementari a activitaţilor si pentru a cointeresa implicarea acestora în activitaţi;

- Participa la evenimentele organizate în cadrul proiectului;

- Participa la reuniunile de lucru ale echipei de implementare a proiectului si elaboreaza rapoartele proprii de activitate.

Cerinţe din fişa postului

Educaţie solicitată Studii superioare de lunga durata - 0 ani

Experienţă solicitată Experienţa în activitaţi educative adresate copiilor - 3 ani

Experienţa didactica; experienţa în psihopedagogie - 3 ani

Competenţe solicitate Sa cunoasca legislatia relevanta de specialitate

Operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point, Internet) Competente in domeniu psihosocial

Competente educative

Spirit de comunicare adecvat

Capacitatea de a lucra în echipa

Curriculum vitae


Etapele concursului:

1) selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins)

2) interviul

Selecția dosarelor de înscriere (rezultatul se notează cu admis sau respins )

- Candidații depun dosarul de concurs în termen de 10 zile lucrătoare de la data afișării anunțului pentru ocuparea unui post vacant, la sediul Liceului din Tîrnava, str. Mărului, nr.2, între orele 8-12.

- Dosarele vor fi înregistrate în registrul general de intrare - ieșire a documentelor, după care se predau comisiei de concurs, pentru verificare și validare;

- Dosarul va conține în mod obligatoriu:

1. cererea;

2. copia actului de identitate;

3. copiile diplomelor de studii și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări;

4. copia carnetului de muncă sau, după caz, o adeverință care să ateste vechimea în muncă și, după caz, în specialitatea studiilor postului scos la concurs;

5. declaratie pe proprie răspundere că nu a fost condamnat penal;

6. adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau copia după fișă de aptitudini eliberat de Medicul de medicina muncii;

7. declarația pe propria răspundere sau adeverința care să ateste că nu a desfășurat activități de poliție politică;

8. curriculum vitae din care sa rezulte activitatea desfasurata, experienta in proiecte

POCU.

Verificarea și validarea dosarelor se va face în data de 24 iulie 2018, între orele 10 - 11.

După verificarea dosarelor, secretarul comisiei va întocmi un proces verbal în care menționează dacă dosarele cuprind toate documentele solicitate prin anunț. Dosarele vor fi evaluate cu "respins" sau "admis";

Dosarele incomplete vor fi respinse;

Rezultatul evaluarii dosarelor va fi publicat la avizierul și pe site-ul institutiei, în data de 24 iulie, după finalizarea evaluării dosarelor.

După afișarea rezultatelor obținute la proba de evaluare a dosarelor, candidații nemulțumiți pot depune contestație în termen de cel mult o zi lucrătoare de la data afișării rezultatului (25 iulie 2018).

Interviul

Interviul va avea loc în data de 25 iulie 2018, la sediul liceului, după un orar afișat ulterior; pentru interviu punctajul este de maximum 100 de puncte;

Notarea interviului, se face în termen de maximum o zi lucrătoare de la finalizarea probei precedente.

Proba de interviu nu se poate contesta.

După finalizarea fiecărei probe se va încheia câte un proces-verbal.

Rezultatele finale ale concursului se consemnează în raportul final al concursului. Candidații declarați admiși vor începe activitatea în cadrul proiectului în ziua următoare în care a fost aprobat notificarea/actul adițional, după caz.


Bibliografie interviu

o Băban, A. (2001) - Consiliere educațională. Ed. Imprimeria Ardealul, Cluj Napoca

o Bunescu, Gh., Alecu, G., Badea, D. (1997) - Educația părinților - strategii și programe, Ed. Didactică și Pedagogică, București

o Șchiopu, U., Verza, E. (1997) - Psihologia vârstelor. Ciclurile vieții. Ed. Didactică si

Pedagogică, București

o Legea nr. 116 / 15.03.2002 - privind prevenirea și combaterea marginalizării sociale

o Ghidul - Condiții Generale, POCU 2014-2020

o Ghidul solicitantului - condiții specifice de accesare a fondurilor în cadrul proiectului

o Manualul beneficiarului - POCU 2014-2020, Axele Prioritare 1-6

Director,

Pop Corbea-Ioan

A.1. Sprijin pentru creşterea accesului şi participării şcolare

Partener 2, Liceul Tehnologic "Stănescu Valerian"

A.1.1. Sprijin pentru creşterea accesului şi participării la educaţie timpurie - învăţământ preşcolar, prin: ateliere de dezvoltare parentala, Gradinite estivale si furnizarea de servicii comunitare de consiliere si sprijin

Ateliere de dezvoltare parentală privind igiena, nutriţia, contribuţia la dezvoltarea etică, etape în dezvoltarea copilului, responsabilitatea faţă de copii, etc. Acestea se vor organiza lunar cu parintii copiilor cuprinsi intre varstele de 3 - 6 ani, pe durata a cca.3 ore avand teme diferite de discutii. Pentru a favoriza o implicare cat mai activa a parintilor si a favoriza intelegerea mesajelor se va avea in vedere utilizarea unor tehnici speciale folosite in psihologia adultului.

Organizarea Gradinitelor estivale `O altfel de vacanta` pentru copiii prescolari din comunitate in cadrul carora se vor desfăşura programe educaţionale pentru copiii preşcolari, cu scopul de a reduce diferenţele de dezvoltare psiho-educaţională între copii, în prima zi de şcoală. Părinţii vor fi implicaţi în aceste activităţi pentru a înţelege importanţa educaţiei şi a şcolarizării copiilor. Acestea se vor organiza pe perioada vacantelor de vara si vor avea un program special creat, astfel incat copiii sa isi petreaca timpul liber creatic si relaxant in timp ca isi continua dezvoltarea psihologica, fizica si sociala. Durata unei astfel de activitati va fi de 2 saptamani / grupa de 20 copii cu varsta cuprinsa intre 3 si 6 ani si va avea un program zilnic de 4 ore. Metodologia de organizare va fi elaborata la nivelul proiectului si va cuprinde Calendarul de activitati, resursele materiale necesare, modalitatile de evaluare ale programului (portofoliile copiilor, filmulete realizate pe perioada programului, etc.), precum si modalitati de diseminare a acesteia prin prezentarea rezultatelor in cadrul unei întâlniri între toţi factorii implicaţi în derularea acestui program, întâlnire constând în prezentarea fotografiilor şi a produselor finale ale activităţilor zilnice, discuţii şi propuneri pentru viitoare activităţi commune, precum si modalitatea de raportare.

- Asigurarea pe perioada de scolarizare a unei mese calde. Aceasta va fi acordata pentru un numar de 50 copii pe o perioada de 16 luni corespunzand in principal cu activitatea didactica.

Implementarea activităţii se va realiza prin implicarea unei echipe de profesionişti, cu experienţă în activitate educaţională pentru preşcolari, respectiv educatori, expert grup ţintă ce sunt incluşi în echipa de implementare a partenerului 2. Pentru asigurarea unor conditii optime de lucru cu copii se vor achizitiona o serie de materiale didactice.

Rezultate previzionate 1.1. - 50 de copiii sprijiniti si 30 de parinti informati si consiliati pe probleme legate de educatia si dezvoltarea copiilor;

Impactul rezultatului:

Rezultatele obtinute vor contribui la cresterea gradului de participare la educatia timpurie a copiilor din comunitate utilizand metode inovative si adecvate scopului propus, inclusiv prin schimbarea mentalitatii ai perceptie parintilor despre cresterea si educarea copiilor.

A.1.2. Sprijin pentru reducerea părăsirii timpurii a şcolii

1.2.1. Furnizarea serviciilor de consiliere şi orientare şcolară prin şedinţe de consiliere şi ateliere de dezvoltare personală şi activităţi motivaţionale 

Metodologia de implementare a acestei subactivitati are in vedere organizarea unor sesiuni de consiliere şi orientare şcolară bazate pe nevoile pieţei muncii şi pe aptitudinile copiilor / elevului cu scopul alegerii traseului carierei şi educaţional. Cooperarea şi colaborarea cu părinţi, şcoală, angajatori, etc astfel încât să fie oferite soluţii elevilor din interiorul şi din afara şcolii pentru finalizarea studiilor şi /sau angajare. Aceasta se va realiza prin:

- şedinţe de lucru cu angajatorii şi părinţii, cadrele didactice şi elevi;

- acordarea de sprijin individualizat pentru elevii cu risc de abandon.

- colaborarea cu comunitatea pentru integrarea elevilor aflaţi în afara sistemului şcolar.

Consilierea şcolară trebuie să aibă conştientizarea elevilor ca potenţialul lor are un caracter polivalent. In cadrul acestei sub-activitati se va aloca un timp semnificativ pentru organizarea unor ateliere de dezvoltare personală si activităţi motivaţionale ce vor avea un caracter de regularitate si se vor organiza etapizat bazate pe o metodologie de consiliere recunoscuta si care va fi elaborata de expertii in proiect. Metodologia de desfasurare va avea ca elemente centrale intr-o prima faza sedintele de consiliere vor fi organziate saptamanal atat individual cat si in grup si isi propune ca la finalul acestora copiii sa capete o mai mare incredere in sine si sa poata sa isi aleaga un drum in viata bazat pe dorintele, asteptarile si abilitatile lor. Pentru a imbina practica cu teoria, cea de-a doua faza a activitatii, va pune accentul pe organizarea si desfasurarea evenimentelor de tip `Job shadow days` cu ocazia carora elevii vor petrece cateva ore in umbra unui angajat dintr-o companie/ institutie publica, pe o perioada de 3 - 5 ore, urmand ca la final elevii sa acorde un feedback obiectiv

Rezultate previzionate 1.2.1 - 150 copii beneficiari de servicii de consiliere si orientare scolara;

Impactul rezultatului:

Cresterea gradului de incredere in sine si schimbarea perceptiei despre participarea scolara a copiilor, vector spre dezvoltarea sa ca membru activ in societate si cladirea unei cariere profesionale bazate pe abilitatile si asteptarile lor.

1.2.2. Furnizarea serviciilor educationale copiilor aflati in situatie de marginalizare, respectiv: servicii de tip Scoala dupa Scoala, biblioteca pentru toti, ateliere cu parintii, ateliere tematice, educaţie antreprenorială / financiară; 6 excursii in Romania, 3 Tabere tematice  

Pentru servicii educaţionale adresate copiilor proiectul isi propune organizarea urmatoarelor tipuri de actiuni, ce vor fi implementate fie in locatiile Scolii , precum si in incinta CCIS, avand la baza metode si instrumente didactice si pedagogice recunoscute si testate, ce vor fi incluse in metodologiile si procedurile de lucru elaborate pe perioada implementarii proiectului de catre echipa de experti. Serviciile educationale furnizate sunt:

- organizarea unui Centru tip "Scoala dupa Scoala" unde copiii sunt sprijiniti, dupa finalizarea orelor de scoala in a-si finaliza temele pentru a doua zi, precum si a aprofunda diferite subiecte / materii la care sunt deficitari. In cadrul acestui centru se vor derula si activităţi alternative celor educationale de creştere / dezvoltare a competenţelor: informatice, matematică, lectură, cunoaşterea limbilor străine, civice, etc. adresate copiilor din scoala gimnaziala si liceu cu scopul de a recupera lacunele existente in pregatirea lor scolara. Aceste activitati se vor organiza atat in premisele partenerului Scoala cat si in spatiile special amenajate in cadrul CCIS si vor fi oferite de cadre didactice specializate. Pentru activitatile derulate in programul "scoala dupa scoala" vom achizitiona materiale didactice, vom constitui un fond de carte de cca. 100 carti in vederea cresterii performantelor scolare si diminuarii cauzelor analfabetismului functional. De asemenea, pentru dezvoltarea competenetelor digitale ale copiilor se va infiinta / dota un laborator IT, prin achizitionarea a 25 de calculatoare ce vor fi puse la dispozitia copiilor. De asemenea, in acest laborator copiii isi vor realiza temele dar si lucrari suplimentare extrascolare.

- ateliere de lucru cu părinţii "parenting" despre sănătatea copiilor, cum să motivezi un copil în alegerea unei cariere, importanţa educaţiei la copii, etc... Atelierele vor fi sustinute prin partciparea unei echipe pluridisciplinare, formata din asistenti sociali, psiholog, profesori, expert management educational. Fiecare parinte va participa lunar la aceste ateliere, iar printre temele abordate vor fi in principal cele legate de :

• impreuna vom analiza care sunt comportamentele nedorite ale copiilor si ce se ascunde în spatele acestor comportamente;

• vei intelege cum sa obtii cooperarea copilului;

• vei intelege care sunt nevoile emotionale, sursele de stres precum si modalitatea de a satisface aceste nevoi intr-o maniera optima;

• sa creezi o relatie democratica si nonautoritara intre tine si copilul tau;

• cum faci sa ii stabilesti reguli si limite, oferindu-i in acelasi timp libertate, respect si iubire;

• nu in ultimul rand vei afla cum sa gestionezi crizele de furie ale copilului si cum sa il ajuti sa isi gestioneze emotiile;

• vei invata cum sa stabilesti regulile in mod democratic, astfel incat toata lumea sa fie multumita de ele, acceptandu-le mult mai usor;

• sa creezi motivatia interna a copilului tau;

• cum sa imbini nevoie de independenta cu responsabilitatea;

• Metode si tehnici concrete prin care obtii cooperarea copilului tau.

- Asigurarea pe perioada de scolarizare a unei mese calde. Aceasta va fi acordata pentru un numar de 150 copii pe o perioada de 16 luni corespunzand in principal cu activitatea didactica.

- Asigurarea de doua ori pe an a unui pachet de haine adecvate pentru a putea merge la scoala si a elimina discrepantele fata de alti copii din comunitate, precum si de rechizite la inceputul fiecarui an scolar (150 copii/an x300lei). Acordarea acestor pachete se va face sub forma de subventie acordata familiilor pentru copii, avand la baza o metodologie de acordare elaborata de expertii proiectului. Supervizarea si monitorizarea subventiei se va realiza de echipa de implementare a proiectului, urmarind indeplinirea clauzelor din Contractul de subventie ce va fi incheiat cu beneficiarii subventiei, iar cheltuirea se va realiza prin prezentarea documentelor justificative care sa ateste cheltuirea cu celeritate a sumelor acordate.

- organizarea a cate 2 excursii pe an pentru un numar de cca.35 copii insotiti de 5 cadre didactice si membrii ai echipei de impementare. Aceste excursii au ca scop cresterea culturii generale a copiilor tinand cont de caracterul tematic al evenimentelor, respectiv istorie, cultura, religie, vizitarea institutiilor administrative ale Romaniei (ex. Palatul Parlamentului, Palatul Cotroceni), etc ;

- organizarea anual a cate o Tabara tematica pentru copii, la care vor fi selectati si vor participa un numar de cca.20 copii pe o perioada de 7 zile insotiti de 2 cadre didactice si membrii ai echipei de impementare conform legislatiei nationale. Activitatile din cadrul acestor tabere se vor axa pe organizarea de ateliere tematice, jocuri motivationale outdoor si indoor, drumetii si excursii, serate muzicale, prezentari tematice, orientare turistica, concursuri, ecologie, etc. Organizarea si desfasurarea taberelor se va face respectand prevederile si metodologia de implementare stipulata in Ordinul ministrului educatiei nationale si cercetarii stiintifice nr.3637/12.04.2016.

Rezultate previzionate 1.2.2. - 150 de copiii beneficiari de servicii educationale si 50 de parinti implicati in activitatile educationale in favoarea copiilor;

Impactul rezultatului:

Creşterea gradului de participare şcolară şi a nivelului de cunoştinţe al copiilor şi tinerilor de vârstă şcolară cu scopul de a se integra în societate şi de a stimula continuarea şcolii conştientizând importanţa acesteia pentru viitorul lor şi al generaţiilor viitoare. De asemenea, efectul acestui rezultat este acela de a contribui la scăderea analfabetismul în comunitate şi în special a analfabetismului funcţional în rândul elevilor.


R.1.2. - 150 copii sprijiniti