PNRAS

Educația este șansa ta! 

PNRAS

Prezentul proiect - Educația este șansa ta! - se derulează pe perioada 2022-2025, se adresează elevilor de nivel gimnazial, aflați în risc  de abandon și părăsire timpurie a școlii (PTȘ). Proiectul este eligibil în cadrul Schemei de Granturi PNRAS și are o valoare totală de 181.986,13 EUR, FARA TVA

Schema de granturi, planificată în două runde, pe parcursul anilor 2022 și 2023, vizează susținerea unui număr minim de 2 500 de școli cu risc crescut și mediu de abandon școlar, prin utilizarea metodologiei și a instrumentului informatic ale Mecanismului de Avertizare Timpurie în Educație (MATE), prin alocarea de resurse financiare școlilor pentru sprijinirea elevilor, în vederea reducerii absenteismului, îmbunătățirii rezultatelor la evaluări, obținerii unei rate mai mari de participare la examenele naționale și a unui procent mai mare de elevi care finalizează învățământul obligatoriu.

Echipa de proiect: 

Coordonator proiect - prof. Fülöp Éva-Anikó - întocmește documentele de implementare a proiectului, răspunde de asigurarea personalului necesar (cadre didactice și personal auxiliar), supravizează activitatea tuturor membrilor din proiect, organizează întâlnirile de lucru ale echipei de proiect, coordonează realizarea rapoartelor necesare

Asistent coordonator - secretar Lăpădat Elena - introduce date în SIIIR, încheie contracte pentru toate persoanele implicate în proiect, păstrează și arhivează toate documentele primite (contracte, rapoarte, etc)

Contabil - Sămărtinean Marioara - realizează operațiunile financiar contabile aferente proiectului în conformitate cu legislația națională, execută raportarea financiară în conformitate cu documentele de implementare ale proiectului

Responsabil monitorizare și evaluare - prof. Rusu Cristina Ana - elaborează instrumentele de monitorizare și evaluare, păstrează și arhivează toate documentele primite (rapoarte ale monitorizării, materiale informative etc)

Responsabil comunicare și diseminare - prof. Muraru Alina Rodica Elena - elaborează împreună cu membrii echipei documente de promovare a proiectului pe site-ul școlii și informează ISJ Sibiu privind activitățile desfășurate în cadrul proiectului.

Responsabil achiziții - prof. Popescu Andrei Sergiu - răspunde de achiziția de bunuri și servicii